Friss topikok

  • Lopossumussa: @Tenk Angelika Endzsi: Szia! Bocs, ritkán nézem ezt a blogot... Sajnos nem tudok nagyon támpontot ... (2019.01.22. 14:01) UPDATE: Megvolt a műtét!
  • Lauka82: Szia! Lehet tőled valahol priviben kérdezni a műtétről? (2018.09.19. 09:45) OMG! Több mint 4 éve már...
  • lanczieva: Hali, hogy vagy most? A muteten gondolkozom erosen de megis tetovan... kivancsi lennek a hosszabb ... (2018.05.22. 02:45) Borotvaélen.
  • GabriellaV: @annacska87: szia! Én is ezzel a problémával küzdök. Megkérdezhetem, hogy hol és ki műtött? Nekem ... (2017.04.06. 18:28) Gasztroenterológia és ami odabent volt.
  • tyukoca: Köszönöm kedves és gyors válaszodat. Kérdezném, hogy mi az, hogy "viszonylag problémamentes"? Tehá... (2015.11.06. 08:50) Gasztro megint

Reflux és a Hiátus "Hermina"

Egyszerű próbálkozás annak az összefoglalására, hogy a reflux "betegséggel" és a kapcsolódó egészségügyi ellátásban mit össze nem szenved az ember... ...a leírtak teljesen szubjektív tapasztalatok, így ennek megfelelően kell kezelni.

Állandó oldalak

Kezdetben.

2013.10.16. 12:36 | Lopossumussa | Szólj hozzá!

Címkék: fájdalom háziorvos reflux kezdetben

Valamikor tavaly decemberben kezdődött a dolog, legalábbis azon kívül, hogy az embernek előfordul hogy sok a sava - kapjál be némi szódabikarbónát -, vagy időnkét érez némi mellkasi fájdalmat. Nálam ez utóbbival indult, egy elég húzós lapockatáji görccsel, ami úgy másfél napig kínzott. Majd elmúlt ugyan, de maradt utána némi rossz érzés. Nem mondom, hogy nem lehetett élni vele, vagy gátolt a munkában, családozásban, de ott volt folyamatosan.

Aztán némileg romlott a helyzet. Kicsit jobban fájt. Éjszaka meg "valami" marta a torkom, így a párom unszolására elmentem a háziorvoshoz, aki pár szó után felemlegette a refluxot,  és felírt egy protonpumpagátlót - a fiam mondta is , hogy milyen jó neve van, majdnem olyan mint a protontorpedó, vagy az ionágyú -, de sajnos nem voltam beljebb vele. Mi a jófene az a reflux és miért, meg honnan lett nekem?!?

Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy világ életemben utáltam a gyógyszereket, és lehetőség szerint kerültem mint a tüzet. Fejfájás, bármi más esetén inkább szenvedtem , mint bevettem volna valamit. Szóval lehet, hogy ellenplacebó alapon, de az első gyógyszer annyira nem vált be. Persze kaptam beutalót a gasztroenterológiára is. 30 nap, és még szerencsés vagyok, hogy ilyen gyorsan bejutottam.

Közben persze googli a tünetekre, a refluxra meg mindenre - mivel manapság az ember igyekszik felkészülten menni orvoshoz...

A bejegyzés trackback címe:

https://refluxcucc.blog.hu/api/trackback/id/tr85573342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása