Friss topikok

  • Lopossumussa: @Tenk Angelika Endzsi: Szia! Bocs, ritkán nézem ezt a blogot... Sajnos nem tudok nagyon támpontot ... (2019.01.22. 14:01) UPDATE: Megvolt a műtét!
  • Lauka82: Szia! Lehet tőled valahol priviben kérdezni a műtétről? (2018.09.19. 09:45) OMG! Több mint 4 éve már...
  • lanczieva: Hali, hogy vagy most? A muteten gondolkozom erosen de megis tetovan... kivancsi lennek a hosszabb ... (2018.05.22. 02:45) Borotvaélen.
  • GabriellaV: @annacska87: szia! Én is ezzel a problémával küzdök. Megkérdezhetem, hogy hol és ki műtött? Nekem ... (2017.04.06. 18:28) Gasztroenterológia és ami odabent volt.
  • tyukoca: Köszönöm kedves és gyors válaszodat. Kérdezném, hogy mi az, hogy "viszonylag problémamentes"? Tehá... (2015.11.06. 08:50) Gasztro megint

Reflux és a Hiátus "Hermina"

Egyszerű próbálkozás annak az összefoglalására, hogy a reflux "betegséggel" és a kapcsolódó egészségügyi ellátásban mit össze nem szenved az ember... ...a leírtak teljesen szubjektív tapasztalatok, így ennek megfelelően kell kezelni.

Állandó oldalak

Borotvaélen.

2014.01.24. 08:59 | Lopossumussa | 3 komment

Megint eltelt egy kis idő, de nem jutottam előbbre. Az oké, hogy a helyzet a műtét előttihez képest még nem rosszabb, de lassan ott vagyok, hogy nem is jobb. Kezd elegem lenni a fél adag rizsekből... A szénsavmentes élet nem annyira zavaró - majd nyáron, ha nem tudok fűnyírás után legurítani egy pohár sört -, meg azt is meg lehet szoknom, hogy ne zabáljam magam tele csokiszerű dolgokkal... De az, hogy bármit eszem, attól hasfájást kapok, na az azért nem egy jó irány an jövőre nézve.

Aztán itt van ez a szeles dolog is. Bármitől (fél adag üres rizs) képes lennék metánnal elhajtani egy kisebb teljesítményű verdát. Komolyan. Ha lufiba tudnám engedni, már szerződtettek volna a vidámparkba, vagy a NASA-hoz.

Ja és esténként csak iszom némi salvus vizet jobb tőle, bár lehet ez csak pszichológia. Pedig többek között ezt is el akartam kerülni, ezért döntöttem a műtét mellett.

A lendületem mint látszik kezd alábbhagyni. Az első pár hét, és a műtét utáni vízszintesen alvás által okozott eufória múlóban. Még mindig határeset, nem mondanám, hogy rosszabbul jártam, de kissé elkeskenyedett a határvonal a megérte és a nem érte meg között.

Mindegy. Itt a hó vége, megyek kontrollra és meglátjuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://refluxcucc.blog.hu/api/trackback/id/tr915779261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

peterke1980 2014.02.08. 12:31:04

Szia!

Mi lett a kontrollon?

"nem is jobb" helyzet most mit takar?

Péter

Tassadar83 2016.04.14. 11:34:23

Szia,

Eltelt két év, javultál azóta?

Én is hasonló helyzetben voltam és vagyok, 2010-ben műtöttek, a műtét utáni lábadozás katasztrófa volt (nyelési nehézségek miatt), nagyjából egy év múlva javult a helyzet, 6 év távlatában ismét PPI-t kell szednem, de legalább nehezebben nyelek és olyan tünetek is előjöttek, amik korábban nem voltak (puffadás, hasfájás).

Üdv,
Tassadar

lanczieva 2018.05.22. 02:45:56

Hali, hogy vagy most? A muteten gondolkozom erosen de megis tetovan... kivancsi lennek a hosszabb tavra... koszi!
süti beállítások módosítása