Friss topikok

  • Lopossumussa: @Tenk Angelika Endzsi: Szia! Bocs, ritkán nézem ezt a blogot... Sajnos nem tudok nagyon támpontot ... (2019.01.22. 14:01) UPDATE: Megvolt a műtét!
  • Lauka82: Szia! Lehet tőled valahol priviben kérdezni a műtétről? (2018.09.19. 09:45) OMG! Több mint 4 éve már...
  • lanczieva: Hali, hogy vagy most? A muteten gondolkozom erosen de megis tetovan... kivancsi lennek a hosszabb ... (2018.05.22. 02:45) Borotvaélen.
  • GabriellaV: @annacska87: szia! Én is ezzel a problémával küzdök. Megkérdezhetem, hogy hol és ki műtött? Nekem ... (2017.04.06. 18:28) Gasztroenterológia és ami odabent volt.
  • tyukoca: Köszönöm kedves és gyors válaszodat. Kérdezném, hogy mi az, hogy "viszonylag problémamentes"? Tehá... (2015.11.06. 08:50) Gasztro megint

Reflux és a Hiátus "Hermina"

Egyszerű próbálkozás annak az összefoglalására, hogy a reflux "betegséggel" és a kapcsolódó egészségügyi ellátásban mit össze nem szenved az ember... ...a leírtak teljesen szubjektív tapasztalatok, így ennek megfelelően kell kezelni.

Állandó oldalak

Szénsav nélkül az élet...

2014.01.02. 22:12 | Lopossumussa | Szólj hozzá!

Címkék: gondok büfi

Telik az idő. Mondanám, hogy minden rendben van, de ez azért erős túlzás lenne. Kissé eleresztettem magam már karácsony előtt - mint írtam az előző posztban - így jól meg is jártam. Rendesen puffadtam, meg a gyomrommal sem volt minden rendben, így felhívtam a dokit, amellett, hogy kellemes ünnepeket kívánjak panaszkodjak is egy kicsit. Nem örültem annak, amit mondott...


1. Panaszkodtam a büfögés hiányára, de így jártam. Nekem nem rémlik, hogy ez előkerült volna a műtét előtt, de most nagyon úgy hangzott, hogy nem fogok tudni rendesen kajálni egy arab vendéglőben, mert csúful nézne rám a szakács, ha nem böffentem el magam, márpedig az nem megy. Pont. Soha. Lehet hogy esetleg majd lesz egy kicsi...apró, de szokjak hozzá a gondolathoz: A 1,5 éves lányom legyőzne büfiversenyben.

2. Az hogy szarul van a gyomrom, pech. Majd elmúlik. Toljam tovább a diétát, meg egyébként is ő nem azt mondta, hogy karácsonykor zabálhatok, hanem hogy ehetek a menüből - ebben mondjuk igaza van, tényleg ezt mondta, én meg már lelazultam a diétáról kissé

Szóval az lett a vége, hogy karácsonyra visszaálltam a diétára, és a halászlé, bejgli, székelykáposzta háromszögben nem tudtam elveszni. Irigykedve néztem a családtagokat. Viszont a gyomrom jobb lett. Valamit valamiért.

A sörről meg majd alkalmasint átszokom a borra, meg a rövidre...

És BÚÉK!


(Sajnos a szilveszteri bulin a sör, a pezsgő és minden ami szénsavas kimaradt...mondjuk az alkohol is nagyjából...)

A bejegyzés trackback címe:

https://refluxcucc.blog.hu/api/trackback/id/tr235722213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása